loading...

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ماکان بند قول بده اسفند , ۱۹ , ۱۴۰۲ Lyrics : Taha YousefiMusic : Taha YousefiArrangement : Milad AkbariMix & Mastering : Milad Akbari دانلود آهنگ جدید ماکان بند قول بده با لینک مست

admin بازدید : 49 یکشنبه 1402/12/20 زمان : 12:43 نظرات (0)

دانلود آهنگ ماکان بند قول بده

اسفند , ۱۹ , ۱۴۰۲

Lyrics : Taha Yousefi
Music : Taha Yousefi
Arrangement : Milad Akbari
Mix & Mastering : Milad Akbari

دانلود آهنگ جدید ماکان بند قول بده

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3 , متن آهنگ  , پخش آنلاین

Download a song of Macan Band Ghol Bede

دانلود آهنگ ماکان بند قول بده نسخه اصلی کیفیت ۳۲۰

.

متن آهنگ

ماکان بند قول بده

اینو میگم همه بدونن;چقدر قشنگه با تو بودن;داره تند میزنه نبضم برات
نمیوفته از سر من اصلات هوات;تو کی بودی دیگه که پیشت;دلم واست میره همیشه
بارون که میاد میکشم;یه قلب واست رو بخار شیشه;قول بده قلبمو پس ندی بهم
هرجا میری یه خبر بدی بهمم;دوست دارم واسه من گل بچینی;دسته کنی یه بغل بدی بهم
تو از هر کی که ادعاش میشه خوبه قشنگتری;تو از تمام آدما تو زندگی بهم نزدیکتری
تو عطرت دلنشینه دلت پاکه تو از گل بهتری;تو از هرچی مهمه واسه من مهمتری

آهنگ ماکان بند قول بده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 1,469
  • بازدید سال : 8,201
  • بازدید کلی : 54,394