loading...

دانلود آهنگ

آهنگ جدید احسان حق شناس دلم بدجوری داغونه  داغونه   داغونه داروم دلشوره میگیروم یه کاری با دلم کردی که  حتی از خودم از خودم از خودم  سیروم دلم بدجوری داغونه&

admin بازدید : 289 دوشنبه 1392/12/26 زمان : 14:49 نظرات (0)

Ehsan2 دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس دلشوره

آهنگ جدید احسان حق شناس

دلم بدجوری داغونه  داغونه   داغونه
داروم دلشوره میگیروم
یه کاری با دلم کردی که  حتی از خودم از خودم از خودم  سیروم
دلم بدجوری داغونه  داغونه   داغونه
داروم دلشوره میگیروم
یه کاری با دلم کردی که  حتی از خودم از خودم از خودم  سیروم

دانلود آهنگ احسان حق شناس دلشوره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 1,462
  • بازدید سال : 8,194
  • بازدید کلی : 54,387